Sunday, July 09, 2006

Σύντομο Βιογραφικό






Γεννήθηκα γύρω στις 9 του Ιούνη του 1980 στο όμορφο παραθαλάσσιο Ηράκλειο της Κρήτης. Υπήρξα αριστούχος στο ιδιωτικό νηπιαγωγείο - δημοτικό "Ο Κοραής", επίδοση η οποία συνεχίστηκε αδιαλείπτως καθ'όλη τη διάρκεια του γυμνασίου και του Λυκείου, ενώ παράλληλα, στα ίδια χρόνια, έκανα τα πρώτα μου βήματα στη μουσική, τον αθλητισμό και το κλασικό μπαλέτο. Έπειτα από την, σχεδόν αναμενόμενη, άριστη επίδοσή μου στις πανελλήνιες εξετάσεις, πέρασα στο τμήμα κλασικής φιλολογίας το οποίο, χάρις στην εξαιρετική μου οξυδέρκεια και εξυπνάδα, τελείωσα στα 4.5 χρόνια, αν και δεν παρέλειψα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου να τελειοποιήσω τις γνώσεις μου στα ισπανικά και τα ρώσικα. Έπειτα υπηρέτησα το στρατιωτικό μου στην ταραγμένη Κύπρο, ενώ παράλληλα ολοκλήρωνα τις αιτήσεις μου για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Harvard, "Συμβολισμός, γλωσσολογία και κοινωνία".

Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνω το διδακτορικό μου πάνω στο ίδιο περίπου θέμα, έχω λάβει το δίπλωμα της κλασικής κιθάρας, και στον ελεύθερο χρόνο μου παίζω μουσική με το τοπικό ποπ/ροκ σχήμα "Κόκκινο Μπαλόνι". Έχω πάρα πολλούς καλούς φίλους, δεν πίνω, δεν καπνίζω, είμαι αρραβωνιασμένος με μια καλή κοπέλα, πολιτικοποιούμαι στην τοπική νεολαία του Πα.Σο.Κ., ενώ πρόσφατα έλαβα και το χρίσμα του υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με την ίδια παράταξη.

Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος. Κάθε ζήλεια ευπρόσδεκτη.

Καληνύχτα.